Frukt i mängder

Ibland vet jag inte vad det är med mig, jag får som ryck. Om jag vill ha något, går jag och tänker på det tills jag gör det. Nu fick jag fruktsallad ryck, så jag kastade mig till kylen och se vad som fanns hemma. klart var det jätte mycket, eftersom mamma tycker vi äter för lite frukt.. börjar tvivla på det! Sen har jag och jessica bestämt oss för att skaffa en fruktskål till skolan, det kommer bli toppen. Helt otroligt att vi fick sitta brevid varandra ( våran klass är som små ettor, så vi är tvungna till att ha plaserade platser ) dumma som dom är, får man sitta brevid sina kompisar. Haha, här kommer blider på världens snyggaste fruktsallad! Måste bara tillägga att jag åt upp allt för mig själv! Jaa, så gluff är jag ibland / E


Äpple Persika Nektarin Jordgubbar Kiwi Bananer, super gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott gott gott

2008-08-27 @ 20:50:38
Postat av: Emilia

haha ja gotteligottgott

2008-08-29 @ 23:11:11
URL: http://freesch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0