Godmorgon

Hejsan, det är något fel här på bloggen när man skriver inlägg ser jag nu, det går inte att ändra stil och sånt där på texten, mycket skumt.. idag är det regn utanför fönstret mycket trist. Blir väl inge mer varmt nu i år skulle jag tänka mig, planerna idag är skola sen ska jag ta mig en sväg till stan för att växla pengar. Har ungefär 500 i svenska kronor i euro. Sen jag var på cypern, så får jag se om jag köper en väska! Den är super snygg i varje fall. Hoppas ni får en bra dag / Emilia

Kommentarer
Postat av: XON

God morgon :D

Besök gärna min blogg.

Händer alltid en massa där.

2008-08-28 @ 07:24:17
URL: http://xon.blogg.se/
Postat av: Emilia

jag försökte klicka, men det gick tyvärr inte..

2008-08-28 @ 20:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0