Kriiiiiiiiiiig!

Haha, i dag när vi skulle äta fick vi inte plats inne så vi fick sitta ute (lite matsal), men detta slutade med att vi hade lite matkrig. Typ halva klassen satt vid samma lilla bord, så började det med att Arvid hälde ut soppa på bänken sen blev Emilia lite irreterad på Arvid (som vanligt ;) ) så då tänkte hon kaste en sked med soppa på honom, då började alla skrika att hon inte vågade. Då blir det ju att man måste, eller hur? Men eftersom hon inte kunde kast över hela bordet (för då skulle det komma på alla andra) så sprang hon och hällde skeden på honom! Då började hela kriget, men allt var tvungen att ta stopp när en sur ärare om ut. Det var lite om dagen, mer kommer senare för nu måste ja äta ngt innan min träning / Jessica

 
jag och min väldigt seriösa min

Kommentarer
Postat av: nadra

sötaste minen (aa) och bästa fotografen

2008-08-28 @ 20:46:49
URL: http://paddoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0