Min dag

Hääj bloggen, idag i skolan hände inte så mycket jessica och jag var grymt hungriga hela dagen. Sen har vi gått och funderat på när gymnasiemässan drar igång? Är det någon som har koll på det? Jag hade tänkt att gå frisörlinje och försöker få med jessica på den fronten men ack. Hon ska kankse gå i sin brorsas fotspår på hotell och resturang. Men det är ingenting för mig känner jag direkt. Annars idag har jag varit med Andreas, var inte så himla roligt vi bara myste och sen somnade andreas ifrån mig i en timme så jag fick bädda ner han och ligga och kolla på han! Världens sötaste. Men annars har det inte hänt något, jo juste i skolan så kom jag på mig själv att jag är en riktig pokerqueen. Jag och arvid var verkligen grymma på pokern idag i skolan. Fortsättningen kommer på måndag. Ja nu har jag inte så mycket mer att säga. Puss på er så länge / E

Vill bara tillägga att den här underbara boxen är min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0