Mysig söndag

Idag har jag vaknat upp ganska så tidigt på tanke med att vi la oss sent igår. Älsklingen ringde och väckte mig för vi skulle på bio. Vi såg mamma mia. Skulle se den med mamma förut men det blev tydligen inte av så då blev det med Addi istället. Den var fan bra, kul att det är greker med. Den är ju inspelad på sjukt fin ö på grekland minns inte vad den heter men något på S. Jaja, men det är kul att de är greker med så att man kan reta addi när grekerna gör bort sig. Haha, det är as kul. Men sen kom jag hem, juste köpte boken PS jag älskar dig. Har redan haft den boken men den gick sönder och jag ville läsa den igen och den kostade bara 65:- på pressbyron så jag kunde inte motstå. så på bussen hem hade jag redan läst 28 sidor. Jätte fin är den boken. Ja nog om det. Imorgon är det skola, ännu en vecka. Men första riktiga skolvecka ett har ju gått bra. Så hoppas det blir bättre, det är fan roligt i skolan. Klart det är de när jag har min glada pigga Jessica! Nu ska jag prata lite med Addi sen ska jag förmodligen gå och lägga mig. Skoooola imorgon.. suck. Godnatt sötnosar / E

Ps Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söööööööööt

2008-09-01 @ 17:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0