Rolig lördag för min del!

Hejsan bloggen, förlåt för en dålig upptadering utav mig men i helgen har jag haft det fullt upp och har inte haft tid med att vara inne på datorn. Igår var jag först med Andreas som kom hem till mig, jag skulle visa han min favorit film "The notebook" men nej nu är det något fel på den, vi hade ett stort bestyr i att kolla om den fungerade på alla teveaparaterna i hela huset. Nejnej, någon annan gång. Sen kom min barndomsvän Emilia som skulle gå med mig på Nrj senare på kvällen. Så hon fick låna byxor av mig sen åkte vi tre och åt mat på tacobar jätte trevligt. Efter det köpte vi godis och sen åkte vi till kungsan. Där fick jag träffa många gamla bekanta och vänner. Mycket trevligt. Fick även se Corinna efter lång tid. Sen var vi där, as härligt drag var det. Vi var även där med min kära vän Nikki. Vi drog senare och då fick jag träffa min Adam! Gud det var jätte roligt. Kul att se dig hjärtat. Efter det hände inte så mycket, jag och Emilia kom hem benen var som spagetti och vi kunde inte stå utan ramlade i sängs. Juste på bussen hittade jag en mobiltelefon, så jag ringde pappan till personen som ägde mobilen så han åkte hem till mig och hämtade den, så snäll är jag. Jag fick lite pengar som hittelön. Jätte snäll man var det, haha. Juste igen, jag fick träffa kalle som jag träffade på Cypern i sommras det var jätte roligt, tyvärr han jag inte stanna så länge hos honom. / E

En bild från Nrj, kolla på björn super cool är han! Även martin
Bild tagen av en väns blogg: corinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0