Söndag

Jaha, snart är det slut på helgen då. Storstädning på rummet var det i dag. Det är alltid så skönt när det är klart. I går träffade jag massor av släktingar som man inte träffar ofta över huvud daget, några jag inte ens visste vilka det var, haha. Några lindköpingsbors släktingar kom förbi i dag på fika och efter det åkte jag mamma och pappa till mölnvik och köpte ett telefonminne till mig. Så nu kan emilia och jag ta massor av bilder och kanske tilloch med börja videoblogga?
Som ni ser har jag pysslat lite med header i dag och gjort en ny med blommor på, vad tycker ni?
Jahapp i morgon börjar skolan så då får man träffa klassen igen och Emilia :D Senare i kväll ska jag följa med mammsen och pappasen och kolla på fyverkeri. Puss och kram /J


Kommentarer
Postat av: Anonym

Superfint!

2008-08-31 @ 19:53:14
Postat av: Coonbear

jag såg fyrverkerierna från grönalund. skitballt.

2008-09-01 @ 16:23:29
URL: http://coonbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0