Torsdag

Hejsan söta bloggläsare, som inte är så många. Men ändå många för att ha startat bloggen igår eftermiddag. Nu ser jag att bloggen har fått tillbaka allt igen, den hade väl något fel. Haha som ni kanske har läst om det så kallade matkriget fick ju veta lite vad jag har gjort idag. Det var helt sjukt, matkrig och alla skyller på att jag startade det ganska taskigt. Men det var sjukt kul när alla sköll på arvid ( som vanligt ). Sen dansade killarna i klassen idag på rasten, det filmades in så det kommer nog in en film här inom kort på det. Sen har det spelats en del poker också, killarna i klassen måste alltid ha något att göra. Efter skolan så var jag med min älskling, jag tvingade med honom när jag skulle växla pengarna och köpa väskan. I stan fanns inte väskan jag ville ha, det var verkligen helt tomt i butikerna. Så jag var tvungen att åka till forum för att jag verkligen ville ha väskan. Men eftersom han är så snäll så följde han med mig dit med, efter alla om och men kom bussen, vi hade väntat hur länge som helst. Jaja, sen kom den så åkte vi till forum och min väska fanns! Så jag blev supernöjd. Det har inte hänt så mycket mer än det. Bloggar senare! Lite bilder här nedan på min finfina väska!  /E


Väska från wedins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0