22.03

Hejsan! Nu sitter jag här och försöker klura ut hur man ska göra på matte läxan... Vi har börjat med ett nytt kapitel och jag var sjuk när vi gick igenom det så jag håller på att läsa hur man ska göra men det står inte hur man ska göra på allt... Men i alla fall så i dag hände det väll inte så speciellt mycket i skolan, pratade lite gymnasium på sista lektionen sen fick halva klassen gå hem. Vid fem tiden åkte mamma och jag till forum, där köpte jag tre tröjor fast jag tror jag ska lämna tillbaka den ena eller kanske byta till en annan... Sen köpte jag även en ny mascara, ni vet L´ORÈAL, den med det jätte stora borsten. Någon som har den? Så mycket mer hände väll inte sen under hela kvällen... Nu måste jag försöka jobba lite matte och sen kolla om vi har någon engelska läxa tills i morgon, är lite seg på engelskan just nu... Men massa pussar /Jessica

Kommentarer
Postat av: e

den är jätte dålig. man får typ korta spindelbens ögonsfransar som e skit klumpiga.

2008-11-11 @ 22:31:41
Postat av: Anonym

är det coop forum du snackar om?

2008-11-12 @ 17:37:37
Postat av: jessica

svar: Nej, nacka forum!

2008-11-12 @ 21:43:22
URL: http://freesch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0