God morgon

Nu har jag iförsig varit vaken ett tag men god morgon på er i alla fall. I dag så kommer det väll inte hända så mycket, ska vara med Sara och så kommer det bli mycket plugg... Måste förbereda mig inför redovisningen på tisdag och franskaklassicismen, någon som vet ngt bra om den? Jag ska även redovisa om Moliére. Men nu ska jag snart gå och platta håret och så ska jag väll änta på pappa så att han kan få sin lilla fars dag present, hoppas alla är snälla mot sina pappor i dag, hehe. Förresten är det någon mer än jag som har börjat fundera lite på vad man ska köpa i julklapp till alla? Det är ju faktist bra att vara i god tid så slipper man stressa med det sen typ någon vecka innan jul som faktist ganska många brukar göra. Pussar /Jessica
 Ps.
Jag längtar efter snön.

Kommentarer
Postat av: nadra

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN BEBIS! :) hihi vad bra att du har börjat blogga igen! Längtar faktiskt också efter snön. (a) <3

2008-11-09 @ 12:52:31
URL: http://paddoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0