gymnasiemässan


Hejsan alla! Lite dåligt med inlägg... Men här är i alla fall ett. Hade spanska i dag och läraren hade utecklingssamtal och kom en halvtimma sent så det var jätte skönt, dagen gick ganska fort och jag hade även redovisning i dag om fransk klassicsimen. Gick inte så bra första texten men andra gick bättre. sista lektionen var vi typ 11 st för alla andra var på kör och så hade min mamma skikcat ett sms att hon kunde hämta mig, så fort kom man hem i alla fall. Det var bara åka raka vägen hem, äta något och byta om inför träningen. Nu sitter jag här och har precis ätit och ska snart ducha och kolla lite vilka gymnasium jag ska kolla lite extra på i morgon för då ska jag nämligen till gymnasiemässan, ses vi där? /Jessica

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi sågs!:D

2008-11-14 @ 18:39:10
URL: http://paddoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0