snart säger vi godnatt


Dålig uppdatering, jag vet... Men nu blir det lite updatering i alla fall. I fredags fick jag ett par nya skor av pappsen dom är bruna, lägger upp bild sen. Sen så på kvällen gick vi på bio "Burn after reading" den var ju lite speciell men den var bra i alla fall. På vägen hem köpte vi pizza... Mycket mer hände inte på den kvällen tittade på tv och gick o lag mig vid halv två, sen så i dag vaknade jag vid halv elva, gick upp och åt frukost med mamma sen så åkte jag med Sara och hennes familj till mölnvik, där köpte jag en adventsstjärna med fot på för bara 40 kr, jätte fin faktist. Köpte också en farsdag present till pappa, han ska få mörk choklad. När jag kom hem blev det present inslagning. Till middagen som blev tidig pga att jag skulle spela match så blev det potatisgratäng och kykling, riktigt gott ska jag säga! Match mot haninge slutade med vinst. Jag sköt i ribban väldigt många gången tyvärr men i andra halvlek släppte det och det blev mål i stället. Efter våran match spelade 92:orna och den matchen var jag kvar och kollade på. När den var slut blev det hemgång för att duscha sen har jag inte gjort så mycket mera, pratat i telefon bara typ men nu ska jag snart gå och lägga mig. Pussar /Jessica

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Uppdatera oftare!

2008-11-08 @ 23:40:59
URL: http://iennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0