update

Hejsan! Kom hem för nästan en timme snart, i dag var det ingen skola, vi hade livskunskap... Det var ganska kul men det känndes som om att ja höll på att somna, är hel seg i dag. Vi slutade vid kvart i två då gick jag om Emilia ner till dellan och fikade, svindyrt! och speciellt gott var det inte heller, emilias "juice" var jätte stark och min choklad var typ fesjummen men trevligt hade vi i alla fall. Hem tog jag tre bussen och dess har tiden gått jätte fort och nu ska ska jag plugga innan träningen. Vi har so prov på onsdag... Men innan jag börjar plugga tror jag att jag ska ta och ringa min farmor och prata lite, hihi. Puss och kram /Jessica


Jag har ont i min tand :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0