updatering!

Hej bloggen, riktigt länge sen men tiden räcker inte till... Men nu är jag hemma och är sjuk så jag tog tagi datorn och började skriva, sitter även och gör min labbrapport. I morgon blir det skola har varit sjuk i går också. Nu på kvällarna har jag riktigt mycket, i går var det träning men jag var inte med men jag var där i alla fall för att få veta om man får vara med och spela i USM, i dag så är det bara träning för dom som kom med och efter som jag kaom men så ska ja ner och kolla, får ej vara med ännu eftersom jag är sjuk. Onsdag är det domarkurs igen och torsdag träning. Fredag är det äntligen en ledig kväll. Men nu måste jag fortsätta så att jag blir klar, ha det bra Puss /Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0