vinter!

Hej bloggen! Nu gör jag faktist inte så mkt, väntar på att mamma ska komma hem från sin kompis så att vi kan åka och handla. Det blir tyvärr inte så mkt bloggande längre här på bloggen men i bland kommer det ett inlägg. Senare i dag så ska vi åka till mormor och morfar och äta middag sen ska jag på bio med Sara, vi ska se "Patrik 1,5" , någon som sett? I går så var jag med Anna hela dagen typ vi lagade jätte god lunch och senare på kvällen spelade vi match. Vet ni hur mkt jag längtar tills vi ska upp till fjällen och åka skidor? Hur mkt som hellst plus att Anna och jag pratade massa fjällen minnen. Anna och jag har till och med kollat stugpriser så att vi kanske kan åka upp tillsammans. Men nu ska jag fixa mig tror mamma kommer snart. Pussar /Jessica

http://www.klappen.se/klappen_templates/Webcam.aspx?id=277
(Inte så mkt snö)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt att ni inte bloggar lika mycket längre! :(

2008-11-17 @ 15:56:02
Postat av: matilda

kommer du ihåg när vi var i kläppen? ;D och köpte glamour tidningar och åkte med dom i täckbrallerna i liften å allt, haha xD

vi ska dit igen nästa år, nån gång i mars tror jag ;)

2008-11-18 @ 16:18:30
URL: http://simpleplanlover.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså ska ni sluta blogga? isf kan du ju va bra att skriva ett inlägg o typ bah ''hej, vi slutar blogga'' så man slutar kolla OM ni uppdaterat nått? :S

2008-11-22 @ 19:17:27
Postat av: Maria

Hallå, finns något som heter uppdaera. Höhö (a)

2008-11-23 @ 18:32:07
URL: http://mariaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0