14.40

I dag blev det inga brownisar som jag bakade, i stället blev det kärleksmums. Blev inte riktigt klar med dom innan jag slutade så Sandra fortsatte när jag gick hem. I kväll ska jag träna sen så i morgon är jag ledig, då tror jag att ja ska hem till min farmor :P hehe. Någon som har bra kontakt med sin farmor så som jag? I morgon kanske det inte blir så mycket bloggande från mig, det blev det inte i går heller... :/ Men i dag ska jag försöka blogga mycket beror på om ja har något intressant att blogga om, haha. Nu ska jag kolla lite i gymnasie guiden. Har hittat ett gymnasium som verkar ganska bra, ska kolla mera på det och sen så ska jag nog gå dit när det är öppet hus. Puss och kram /Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0