15.03 Onsdag

Hej! Jag känner mig så himla seg idag, hade sjukt ont i hela kroppen i morse och mina ögon var som jag vet inte vad. Kände mig inte på topp helt enkelt. Mamma sa att jag kunde stanna hemma och tur var väl det, jag somnade om och vaknade runt halv ett. Idag kommer jag få hit min älskling som jag saknade så mycket igår. Så nyss var jag i duschen och nu känner jag mig lite piggare i varje fall. Nu ska jag bara fixa mig så jag känner mig lite fräschare. Har ni haft en fin dag? Helgen är tack och lov planerad och jag ska vara med mina barndomsvänner Emilia&Denice så det kommer bli jätte roligt och vi ska vara i järfälla tror jag vi sa. Nu ska jag gå och ta en morot tror jag! / Emilia

Kommentarer
Postat av: EmiliaEriksson

Längtar jätte mycket,! Vi kommer ha det as nice

puss

2008-10-08 @ 17:14:38
URL: http://coolaemilia.blogg.se/
Postat av: GM

Okej :) Tack snälla du vad glad jag blir.



Idag har jag varit ute och fotat med en vän så det har varit jätte kul :D



Ha det så bra.

2008-10-08 @ 21:11:09
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0