22.50 onsdag

Hej bloggen har inte kunnat skriva så mycket ikväll har varit ganska upptagen, och jag förväntade mig att det skulle bli upptaget utav plugg och stress men sen kom det en viss ängel och knackade på dörren och ramlade ner i sängen. Haha ni tror säkert att jag är galen när jag skriver såhär, men det är de som är så bra med att blogga. Jag kan skriva exakt vad jag tycker, utan att ni kan ändra på det! Superbra, idag så gick utveckligsamtalet galant det var bara roligt! Det var väl bra för lilla mig? Dom sa att jag hade ändrat inställning helt på skolan och att jag kan nå mina höga mål. Så det känns toppen bra inför gymnasiumet. Vet ni vad ni vill gå för något? Nu fick jag något sexigt sms jag måste svara på. Hörs i morgon. Godnatt på er mina fina läsare / Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0