All stress håller på att försvinna

Hej mina fina kåmpisar, jag har blivit klar med mitt svenska arbete vet ni hur glad jag är? Trodde aldrig att jag skulle bli klar idag men det har tagit mig tre timmar att göra det här för jag kom hem kl sju och då börjde jag med detta och blev klar tre timmar senare. Idag har jag varit med min vän Emilia och vi var och fikade och hade det jätte mysigt på något fik men jag minns dock inte vad det heter. Jag måste nästan gå och lägga mig nu, känner mig jätte tråkig men jag förtjänar faktist att få gå och lägga mig i min underbara säng och bara sova ut, för jag är så himla trött. Imorgon på morgonen hinner jag nog finslipa lite på Selma Lagerlöf arbetet. Det hoppas jag i varje falll. Jag hoppas att ni har haft en fin dag allesammans. Det börjar verkligen bli höst eller hur? Imorgon ska jag vara med min underbara vän Corinna och vi ska först hem till mig och sen skulle vi någon stans men det blev tydligen inställt så vi får hitta på något annat, men vi hittar alltid på något kul. Jag träffade även min älskling idag, fick några pussar så det räddade mig. Han ger mig energi som bara den! Nej nu måste jag gå. Godnatt och dröm sött / Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0