Äntligen

Nu så har jag äntligen packat klart inför i morgon (tror jag), och jag känner att jag har glömt hälften. Men om jag har det så är det ingen panik då får ja väll köpa det om det är så viktigt! Men viktigaste av allt är matchstället och skorna. I kväll så hämtade jag först Madde, eftersom Fia och Anna inte hade kommit hem från stan så åkte vi och köpte godis, efter det så åkte vi till Fias område men dom var fortfarande inte hemma så jag och Madde drog hem till min morbror och var där ett tag. När vi kom till Fia så började vi med maten potatisgratäng och rostbiff med bearnés sås, maten kom från Fias pappas jobb Sandströms kött och catering, riktigt gott var det. Filmen vi såg gick på tv, den hette typ Camp rock. Den var ju lite skum i bland men annars var den helt okej. Sen var man tvungen att åka hem i regnet, inte kul ska ni veta. MEn vi hade det riktigt mysigt hemma hon Fia i alla fall! I morgon bär det av till linköping för att spela SM, kommer hem på söndag och på måndag ska jag nog till stan. Funderar på att köpaen ny skinnjacka, någon som vill köpa min gammla? storlek S från VILA, kommentare om du vill se hur den ser ut så kan ja visa bild. Nej men nu ska jag kolla in era fina bloggar pussar /Jessica



Jag och Madde i hissen

Kommentarer
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

haha jag vet! bor du i skarpnäck? Min hiss är typ likdan,.. haha!

2008-10-04 @ 10:58:56
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0