Bloggande?


Hej alla underbara läsare! Äntligen update säger jag bara, jag ska försöka skriva så ofta jag hinner men just nu är jag ganska stressad för vi har läxa tills i morgon och jag är värkligen inte klar med den. Ang Emilia så har hon tagit en lite paus just nu eftersom hon inte riktigt hinner blogga så mycket men vi får hoppas på att hon snart börjar igen! Dagen bästa kommentar:
- Ni äter ju tårta hela tiden.
- Nehe, senaste gången var ju i september.
Fanny bjöd på tårta i dag efter träningen för att hon har fyllt år och så har vi en "regel" att man ska bjuda på tårta och eftersom jag fortfarande inte gjort det så måste jag värkligen göra det, haha. Nej men jag måste värkligen göra mina f..... läxor nu, får se om ja hinner blogga lite senare sen! Pussar /Jessica

Kommentarer
Postat av: Emma

Emillia börja blogga igen! jag älskade ju att läsa dina inlägg..

2008-10-23 @ 22:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0