Borta bra men hemma bäst!

Har ju varit i Linköping och spelat handboll, steg 1 klarat nu! Vi vann alla matcher så det blir dirket till steg tre, slipper steg två! Vi hade riktigt roligt där, speviellt på kvällen. Ja men nu är man hemma igen. I morgon så är jag ledig från min prao så då ska jag åka till storstaden men Anna och Sara. Måste värkligen köpa kläder och spciellt jeans. På tisdag så ska jag fika med moster, så det blir på kvällen någon gång. Tror jag ska göra lite läxor och plugga inför matte provet också, får se när det blir, men nu är jag så trött att ja inte orkar skriva mera, ha de gött /Jessica

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack :) bara fortsätta läsa!

2008-10-06 @ 00:48:55
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0