Emilia kan köra grävskopa!

Tjena mina vänner, idag har jag haft det skoj som fan om man får säga så. Idag på praoen så var vi hos hästarna någonstans jätte härligt. Det var runt 40 stycken islandshästar. Senare så skulle vi fixa med fiskartorpet som vi gjorde igår och jag har lärt mig att köra både sexhjuling och grävskopare. Helt sjukt kul, jag tycker synd om er som bor i stan som aldrig nästan får uppleva sånt här kul. Naturen är ju det härligaste som finns. Fick även sola lite idag, det var riktigt kallt men i solen kunde man gott å väl vara. Hm.. Gick nyss till brevlåtan och det hade ramlat ner "Gymnasie guiden" något nytt sådär. Ska ta min tid och leta igenom om jag hittar något spännande. Just nu vill jag gå frisör, samhälle, hotel/resturang eller något slags it gymnasium. Någon som har något att tipsa skriv gärna! Hoppas ni har haft det bra idag en höstdag som denna. Jag är sugen på potatisbullar det får jag nästan aldrig. De må vara något fel på mig, men det är nästan min favorit mat. Mums. Nu springer jag ut till pappa och ser vad det blir.. hm.. / Emilia

En trött jag, jag får gå upp sex. Huuu...

Här har vi dagens outfit! Yeaah

Gulligt va? Det var i en liten koja eller vad man ska säga

Fin arbetsplats va?

Kommentarer
Postat av: Karin

jättefint:)

2008-10-08 @ 10:21:31
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0