I Nikkis place!

Hej alla söta! Ikväll har jag haft det jätte mysigt och varit med min pärla Nikki, vi åkte först till coola brunn för att köpa mys. Det blev godis glass och dricka. Sen åkte vi hem och fick gå jätte långt i mörkret. När vi kom hem till Nikki började vi se på Fjorton suger. Alltid så himla kul med sånna filmer. Sen såg vi någon lebbfilm. Helt sjukt, vi garvade igenom hela filmen. Men när det gick över styr mådde vi bara illa. Sen nu sitter vi här och bara är över trötta. Men det är så himla kul att vara det, skrattfior som vi är. Nu vet jag inte vad vi ska göra, men vi ska dra i alla fall. Här nedan får ni en bild ifrån när vi var på Vivo, vi var på jätte konsigt humör. Haha. Godnatt på er mina fina läsare / Emilia

Haha vi var inte berädda.

Kommentarer
Postat av: Blowie and Sucky

Missa inte våran supersexiga sexblogg! Vi älskar sex och vi vet att ni gör det också, Vi ses där!

/ Blowie and Sucky

2008-10-29 @ 10:01:59
URL: http://blowieandsucky.blogg.se/
Postat av: Anonym

palla köpa likadan jacka som emilia ! haha skaffa egen stil

2008-11-03 @ 21:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0