Jag äter tills ja spricker

Reklam filmer, jag håller helt med Katrin. Obegriplig inredning. " Jag undrar över den här reklamen som går på tv nu. Där de gör om ett rum på några minuter. Vad är utmaningen? Är det att göra det fulaste man kan av ett rum på några minuter? Är  meningen kankse att människorna ska vilja flytta därifrån? Är det kankse hyresvärden som mutat inredningsföretaget att komma åt lägenheter? Jag undrar över detta..." Förstår ni vilken jag menar? Den här reklamen med någon brud minns inte hennes namn men hon kommer och piffar till några kuddar och fixar med gardinstången? Är detta nödvändigt?

Min pojkvän och jag snackade just nu om hur jag ser ut, eller asså jag sa jag äter för jag är tjockis. Sen kom vi in på detta underliga samtalsämne. Sedan undrar jag också varför inte folk kan bli nöjda med sina kroppar? Alla tjejer har nog en liten klocka som ringer till inne där i hjärnkontoret och säger till att vi måste se bra ut och vi måste vara sexiga hit och dit. Vafan ät mat kvinnor! Jag är inte smal, men jag vill inte bli smal heller. Hurru tänk såhär va, att är mat? Jag äter hela tiden, jag lever på att äta. Om jag har tråkgit, då kollar jag vad vi har i kylen. Min träning är att springa fram och tillbaka för att hämta maten. Super. Jag menar, jag har pojkvän jag är söt men jag är fan inte så smal.

Är det "Modernt" Att dricka chailatte? Alla mina vänner dricker det, alla säger att det är de dom lever på. Att dom alltid måste dricka det? Tycker ni att de är så viktigt? En fråga.. är detta beroendeframkallande? Skit löjligt. Drick det, men säg inte att ni gör det. Eller ni kankse vill ha sån där ball status.. Fan, jag är inte ball. / Emilia

Kommentarer
Postat av: denice

rätt emilia,jag äter också en massa mat,det är det man lever på.

mat är gott&alla behöver det!

2008-10-07 @ 19:26:35
URL: http://aalways.blogg.se/
Postat av: MAAX!

JAG E TJOCK!!!!<3

Älskar din blogg bästiss

2008-10-07 @ 19:29:23
Postat av: mm

jag är ball, det sa min mamma till mig idag

2008-10-07 @ 22:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0