Min första roliga söndag

Hej! Nu har jag nästan precis kommit hem har haft en suvärän dag med Nikki igen. Idag gick jag och älsklingen upp vid tio kanske och sedan klockan ett åkte jag och nikki för att se filmen Låt den rätte komma in. Men den började klockan sju men vi ville verkligen se den så vi pallrade oss dit och bara satt på Pizza Hut i timmar. Gick runt lite i stan och hade det super trevligt. Har inte skrattat så mycket som jag har gjort idag på hur länge som helst. Jag har så himla kul med henne. Men till filmen, den var så himla bra! Den var läskig. Mycket blod så att man verkligen mådde illa. Och sedan hoppade det fram hela tiden. Men gud så bra den är. Den blir extra bra i kanten när min vän Patrik spelar en mobbare ( Conny i filmen ). Han är även med i Patrik 1,5. Jätte duktig kille. Men nu ska jag prata med min älskling lite på msn. / Emilia

Kommentarer
Postat av: Louise

Vart är din skinnjacka köpt emilia? :)

2008-10-27 @ 01:37:48
Postat av: Johanna

Vart köpte du din tröja? skitfin!

2008-10-27 @ 01:42:52
Postat av: Emilia

Sv: Min skinnjacka kommer ifrån Jc. Den kostar runt 1800 :-

Min tröja är ifrån gina tricot men tror inte den finns kvar.. kostade bara 199:-

kram

2008-10-27 @ 10:45:06
URL: http://freesch.blogg.se/
Postat av: Anonym

FINASTE KLOCKAN, FRÅN? :)

2008-11-11 @ 21:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0