Naglar&Trosor

Hej! Jag har precis lagt på lite nagellack som jag gör allderles för sällan. Som ni säkert ser hade jag ingen mall och bara målade på hej vilt med ett grymt bra sett från Mavla som är mina favoriter. Jag hade tänkt mig att gå Frisörlinjen och sedan vidar utbilda mig till nagel terapeut. Haha jag är ju ingen blogg drottning så jag får aldrig några fina bilder men det får jag nöja mig med. Har även en bild här nedan på ett par trosor som jag tipsar om. Alla tjatar om sina sexiga Hanky panky's som ser exakt ut som mina sexiga från Gina tricot! För en hundralapp billigare. Testa, skit bra. Jag har flera par. Oj vad klockan tickar. Ändrade planer och jag ska nu sätta mig och mysa i soffan med familjen och kolla på Idol tror jag. Sen kommer förmodligen Andreas också. Annars blir kvällen usel. Hoppas ni har det bra! / Emilia


Mina halv fina naglar

Grymt snygga från Gina Tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0