Nikki baby!

Nu kan jag inte skriva mer idag, nu ska jag som sagt se på idol sen kommer älskling så ska vi mysa för att vi har åtta månader idag. Haha inte så mycket men endå. Bilderna nedan har jag för att jag ska åka och shoppa med min skruttfia i morgon. Nikki! Jag länkar redan, min äkta vän ifrån fyran eller femman. Nu ska jag sticka! Lovar att ta bilder i morgon. Gissa vart vi ska? Forum. Mys. Medelande till Jessi, förlåt för att jag inte kom till forum idag. Hahaha. / Emilia

Jag är ingen modebloggare, men kolla mina snygga skor. Länkar tills jag får sätta på dom igen.

Kommentarer
Postat av: josefin

vart har du köpt skorna? :)

2008-10-24 @ 21:50:09
Postat av: Emilia

Det är Lv tyvärr inte i sverige, inte äkta dock. men ser ut att vara det. Super bra är dom. fick de för 899 :)

2008-10-25 @ 09:40:52
URL: http://freesch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0