Nu är jag här.

Okej jag ska vara snäll nu ska jag börja blogga lite igen men det har varit så mycket i skolan så jag har inte hunnit. Troligtvis kommer jag nog inte hinna nu heller när det är lov och grejer! Nu är det lov, ni anar inte hur glad jag är. Idag hade vi en tävling på no lektionen och det var en fråga "Vad är vitt guld i kemisk förkortning" Vi kunde Pt. Vi var den enda gruppen så vi vann fast det gjorde vi ändå om vi inte skulle kunna den där. Idag fick vi en as rolig engelska bok. Helt sjukt. Juste, lovet blir nog inte så kul som jag trodde. Det är tusen läxor som ska in. Jobbigt. Glosor i engelska, svenska redovisning, so prov. Jag hoppas vi får tillbaka no provet och svenska inlämningen. Hmm. Vet ni? Jag var i nya forum igår. Eller för er som inte bor på värmdö eller nacka. Så nacka forum. Helt sjukt frächt. Det är nog det snyggaste och härligaste köpcenter jag har varit med om. Det är som på filmer i usa. Rulltrappor åt alla håll. Fik vart man än kollar, alla butiker man behöver. Ni vet vart ni hittar mig varje lördag. Nu ska jag ta en dusch måste fräsch upp mig lite, jag ska till min pojkvän. Lite glad idag, för vi har åtta månader! Hoppas ni har det bra, förlåt för att jag inte har bloggat. Era kommentarer fick mig på humör. Tack. / Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0