Praoa är kul!

Jag är helt slut efter min tuffa arbetsdag, jag har nu fått veta att jag jobbar hos Lemshaga Driftbolag ett härligt gäng som fiar saker till Wallenbergarna så jag har både stått i rabaterna och sedan har jag också fixat med äppelträd och imorgon ska vi ta upp någon båt någonstans sen ska vi också fixa med hästarna! Det här är as kul, nästa måndag ska Jerry ta med mig ut på en ö som heter Möja och där ska vi fixa lite med Wallenbergs hus eller vad det nu var. Det är as kul, men det kankse inte låter det men dom tar hand om mig jätte bra och vi fikar och har det mysigt. Ni ska bara se hur sexig jag är, jag har ett par blåa snickarbyxor. Just nu sitter jag och äter det goda här nedan, det får mig att överleva ikväll. Min älskling är på väg hit med mamma på bussen så kan kommer snart och räddar mig ännu mer. Vill ni veta en jävligt ball sak? Igår så vaknade jag kl halv ett.. nej det var inte det som var ballt. Utan jag åt en macka när jag vaknade. Drack ett glas cola utan kolsyra vid tre sen åt jag nästa gång klockan elva. Är det inte helt sjukt? Jag som inte kan leva utan mat. Gissa hur hungrig jag var? Rätt! Superhungrig. Nu ska jag ta det lungt. Hoppas ni har haft en bra dag! / E


Mitt överlevnadskitt för en kväll ( Pojkvännen också, dock inte på bilden )

Kommentarer
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Va? V afrågade jag? Förlåt :P

2008-10-06 @ 17:51:03
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har du köpt dom goda lakritsarna?

2008-10-06 @ 17:53:23
Postat av: Emilia Eriksson

Älskling, vart var det så bra prao någon stanns? Du vet det du och jag snackade om förra veckan :)

puss

2008-10-06 @ 18:01:19
URL: http://coolaemilia.blogg.se/
Postat av: Emilia

Sv: Jag har köpt dom på flyget :)

Det är med min skola tyvärr emilia.. Puss

2008-10-06 @ 21:26:15
URL: http://freesch.blogg.se/
Postat av: Emilia Eriksson

Hih, det var någonstanns i Gustavberg. Undrar bara vart , och vad det var man jobbade med ;) puss älskar dig!

2008-10-06 @ 21:36:26
URL: http://coolaemilia.blogg.se/
Postat av: R

Emilia kan inte du skrivi upp vilka affärer du brukar handla kläder i:) ?

2008-10-06 @ 21:39:20
Postat av: Lo

Godnatt! sov gott :)

2008-10-06 @ 22:48:15
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh :( mina lakritsar är slut, hoppas man kan köpa dom någon annan stans än på arlanda/flygplatser ;(

2008-10-07 @ 17:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0