Sån här lista

Jag har alltid tyckt att det är något speciellt med att skriva sånna här töntiga listor som alla har på sina bloggar. De är inte snygga eller så, men dem är jävligt roliga att skriva i så därför skriver jag en här! /Emilia
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Är det nåt du absolut inte äter: Konstiga saker
Kläder just nu: De osexigaste skönaste kläderna som finns
Musik just nu: Gavin DeGraw-Chariot
Vad sa du senast: - Ja jag ska.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Barna i bullerbyn tiden.
Längd och vikt: 158 kankse, jag väger runt 46.
Hur många kuddar sover du med: Tre stora
Favoritväder: När de är varmt ska de vara varmt. När de är kallt ska de vara kallt. När de är regn ska de regna. Du fattar.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Pojkvän, kniv, medecin kankse.
Spelar du nåt instrument: Nej, sjunger.
Morgon- eller nattmänniska: Jag lever på dagen
Sparare eller slösare: Slösare tyvärr.
Vem är viktigast för dig: Min familj inklusive pojkvän.
Bästa film: The notebook.
Tror på liv på andra planeter: Ja verkligen
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, den riktiga har jag kvar än idag.
Har du några homosexuella vänner: Jag tror det.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja verkligen.
Hur många barn har du/vill du ha: Minst ett högst tre.
Bio eller promenad: Mest bio
Snarkar du? Haha nej.
Rädd för insekter? Nej.
Äckligaste insekten: Hmm, saker som flyger och Fästingar.
Bästa bok? Ps I love you, kankse.
Vad vill du jobba som? Frisör/Nagelfixare
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Jag vill ju ha de städat?
Gungar du på stolen? Nej sånt är inget för mig.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja de skulle det verkligen.
Hur många syskon har du? En lillebror. Fredrik.
Vad är du mest rädd för? Döden är de värsta jag vet.
Är du rädd för blod? Nej, eller om de blir för mycket så..
Saltar du på maten? Ja det är super gott.
Gillar du att sjunga? Ja, sommarvisor och julsånger mest. Sen balader
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Jag ska gå frisör tror jag.
Anser du att du är stark? Nej, bara när jag brottas med pojkvännnen. *Ler*
Brukar du sola? Ja.
Vad gör du om du får hicka? Blir galen.
Röker du? Nej,
Snusar du? Nej.
Kaffe, te eller inget? Inget

Kommentarer
Postat av: jossan

okej :) jag har precis vart och käkat me mia syskon :)

2008-10-13 @ 20:35:59
URL: http://jjsefin.blogg.se/
Postat av: Josse

Sv: Aa, visst ser den god ut! :D

2008-10-13 @ 20:43:10
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/
Postat av: natta

Chariot är jättebra!

2008-10-13 @ 21:52:21
URL: http://www.nathaliesaviluoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0