shopping <3

I dag blev det shopping! Köpte hur mkt som hellst typ haha. Jag skulle ju få ett par uggs av papasen men sen helt plötsligt så skulle jag inte det så jag köpte ett par i dag, dock inte så snygga... Men dom är ju trots allt mysiga. Passade även på att köpa en extra sula, äkta fårskinn riktigt mysiga att ha innuti eftersom mina inte är lika sköna som rikitga uggs. Jag köpte även ett par örhängen, fyra böcker på bokrean på åhlens, en mössa från H&M och en bh. Men nu ska jag byta om för snart ska ja träna och vi slipper fysen i dag, jippie! I morgon ska ja träffa moster och så ska vi antagline fika, får se vart någonstans i morgon när hon ringer. Nu får ni hade jätte bra. /Jessica


Mössan blev inge bra på bild så den är inte med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0