Shopping

Hej bloggen, nu har jag precis kommit hem ifrån nacka forum, stan och solariumöarna. Jag hade det jätte mysigt idag, jag vaknade mysigt. Mitt i natten bara helt spontant. Av att älskling väckte mig. Jag sa bara åt honom att somna om, för klockan kan inte ha hunnit blivit fyra än. Men sen stod den på kl åtta och han skulle hem så han drog tidigt. La mig och försökte somna om men jag gick upp och smsade Nikki. Morgonpigg som hon är. Sen tog vi en buss vid elva ifrån oss för att vi ville vara tidiga. Vi bytte buss i värmdö marknad och där satt självaste Jessica. Hon var med hennes vän Sara. Nacka forum är verkligen bra säger jag. Men H&M skulle kunna ha varit bättre. Gina tricot med. Där började vi med att äta på tacobar. Det var jätte gott, om man hade sånna här rabattkuponger så fick man en på köpet. Sen köpte jag en blå kofta. Den ser inte så jätte fin ut på bilden men den är as snygg på. Jätte mysig och var billig och bra. Har en svart mjukiströja som ni såg i några inlägg här ner. Köpte lika dana byxor också. Som jag genast tog på mig. Sen var det inte så mycket mer i forum. Så vi ville få lite färg på oss, vi drog och solade. Jag börjar bli lite brun, har min bränna kvar från cypern. Gäller att hålla den nu. Men sen köpte jag ett par trosor och en Bh. Ja sen har jag inte gjort så mycket mer, vi åkte buss hem sen ifrån slussen och sen hoppade Elin och min sysling på bussen, jag och Nikki var på jätte konstigt humör och skrattade hur mycket som helst. Dem måste tro att vi är helt sjuka. Dagen har varit mysig men nu har jag lite ont i huvudet så jag ska bara vila. Det är så ensamt här hemma ingen är hos mig. Börjar sakna familjen fast det åkte till Dalarna för några timmar sedan. Tomt. Hoppas ni har haft en bra dag / Emilia

Här är jag i Värmdö Marknad

Sen dök Jessica upp, vi skrattar alltid

Söta bebisen Nikki

Molly.. vad hon nu heter, och några galna fans. Även jag! Haha

Lite mysiga saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0