skriver och skriver

Nu sitter jag och skriver på svenska arbetet, jag har ju fått med det mesta om Selma men man måste MINST skriva tre sidor och jag har bara skrivit två så får leta efter massa och ALLT ska vara klart i morgon, sen ska även engleska grejen vara klar. Man ska läsa 50-100 sidor i engelska boken och sen skriva lite om den. Men först och främst måste jag bli klar med Selma uppgiften, vet inte heller vad jag ska skriva på bok reccesionen om en utav hennes böcker. Men i morgon så ska jag träffa några kompisar, Först ska Anna och Ann-Sofie in till stan och så kanske jag kommer dit beror på när dom ska åka hem, men senare på kvällen så ska jag hämta Madde och så ska vi hem till Ann-Sofie så ska hon bjuda på mat och så ska vi kolla på en film, ska bli rktigt mysigt. Men tyvärr kan jag inte vara där så länge eftersom ja mste hem och packa för jag ska på SM men laget. Men ja får börja packa lite redan i dag så är det inte lika mycket ja behöver packa sen, nej men hönni nu måste jag faktist fortsätta med författar porträttet om Selma. Puss /Jessica
Blev ingen bild i dag "/

Kommentarer
Postat av: naddie

Jag känner mig precis som dig Jessica! PLugg hela tiden. Läs början på min berättelse i inlägget 2 oktober, lämna en kommentar bebis :) puss

2008-10-02 @ 21:58:00
URL: http://paddoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0