Tisdag kväll

Ska snart pallra mig iväg till Nikkis place! Jag ska sova där idag, jag vet inte riktigt vad vi ska göra men vi ska mysa och kolla på film tror jag. Nu har familjen kommit hem och jag fick en liten skrivbok av mormor, haha jätte gulligt. Jag är inne på msn och chattar med mina söta vänner. Jessica och jag ska på torsdag åka till forum tidigt för att hämta oss en Goodiebag. Vi hade tänkt oss att lotta ut en liten goodiebag här i bloggen någon gång. Men det får bli till jul eller något, för jag är pank. Jag kan ju inte låta rika Jessica betala. Haha. Nu måste jag klä på mig för jag ska till Vivo och köpa något att äta till mig och Nikki ikväll. Hoppas ni har det bra. kram /Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0