Tisdag


Kom hem för typ en halvtimme sen, har varit och praoat ju. I morse när jag skulle tanka så var det en person framför mig i kön till kassan. Han som tog betalt sa ingenting men det tog evigheter innan han blev klar, han i kön skulle tydligen ha något och det tog evigheter, aja. Sen var jag på väg till praoplatsen när jag kom dit så fick man äta frukost, efter det gick jag och Lena runt och fixade lite, mellan så vek jag servetter och fixade te påsar. Jag bestämde även att på torsdagar så ska jag vara i köket med Manne eller Mange (kommer inte i håg vad han hette "/ ) Men innan jag skulle gå hem fick jag även lunch och efterrätt, mums. Så nu sitter jag här hemma och ska fixa lite musik till min iPod sen ska jag ju fika me Sara i kväll. Ha det gött så länge /Jessica

Kommentarer
Postat av: fotograf therese - operfekt.blogg.se

du kan ju vara med ändå, har syster i sthlm, så det är ju bara att vi isåfall tar det i kombination med att jag hälsar på henne =)

2008-10-07 @ 15:47:31
URL: http://operfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0