Torsdag 9 Oct

Hej mina kära kåmpisar! Idag har jag haft det en skön dag. Mina prao ledare eller vad man ska kalla det är så jävla härliga så det inte är sant. Dagen började inne på kontoret och vi snackade lite om vad vi skulle göra idag. Sedan åkte vi vidare till nacka och något ställe för att hämta någon maskin. Sen åkte vi till Västerberga? Rätta mig om det inte finns något ställe som heter så, men jag tror att det var det. Där köpte vi massa skyltar. Då undrar ni väl vad jag håller på med om dagarna, ja vi skulle bygga sånna här fartgupp. Men jag hjälpte inte till så mycket utan jag satt mest hos mina fina hästar. Sen hände väl inte så mycket mer, men det var skönt i alla fall. Nu sitter jag och äter en morot! Hur många morötter äter jag dagligen? Kanske tre eller något, hoppas att jag blir lite brun av det sen i sommar när jag ska sola. Äch, mina kära läsare. Jaha nu har jag inte så mycket mer att skriva om. Glöm inte att det är fredag i morgon, fan så härligt! / Emilia



Mobilkameran så det är inte det bästa, men det var hur många skyltar som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0