Update!

Hej alla underbara läsare, nu har det inte blivit updaterat här från varken mig eller emilia, men här kommer det i ala fall lite från mig. Först var det fredag, då var jag i storastaden med Anna och Felicia, vi gick och kollade runt lite och jag köpte en sjal från h&m. Senare så fikade vi på waynes coffee och så gick vi lite i gallerian. typ vid 5 tiden så bestämde vi oss för att åka hem så jag skulle äta middag hos mormor och morfar så mamma och moster kom dit så åt vi pizza. Lördagen började med match, inte så mycket att berätta om den mer än att dommarna var störda. Andra laget slogs i ansiktet petade fingrar i ögonen, drog i armen och sånt där fult man inte får göra i vanliga fall när man spelar handboll, vet ni vad dom gjorde? ingenting eller jo en gång så var det en tjej som fick typ min för att publiken skrek när en i motståndarlaget hade armen runt min kompis hals. Två i mitt lag går av planen då ena tjejen blivit slagen i ansiktet fyra gånger och dommaren gör ingenting (ingen mesig tjej), andra tjejen blir petat i ögat och kan inte ens öppna ögat för att det gör ont, dommarna gör inget då heller! Men som tur är så är det ganska bra med dom nu :) Men nu ska jag försöka fixa min dator och så måste jag plugga pussar och kramar /Jessica
Har tyvärr ingen bild.

Kommentarer
Postat av: naddi

Mycket intressant inlägg bruden!!!!! :D

2008-10-19 @ 17:03:45
URL: http://paddoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0