Dagen i dag

Hej alla underbara läsare! Just nu sitter jag och kollar på morgonsoffan, i dag så har jag även hunnit med mycket. Dagen böjade med att jag vaknade och ringde Sara. Vi tog bussen sen och där mötte jag ju lilla sötisen Emilia, hon och Nikki skulle vill nacka forum precis som Sara och jag. Väl där så blev det inte mycket jag köpte, mest så fikade vi sen så köpte jag även en mascara. Först så fikade vi med Matilda och Felicia som vi träffade där för dom skulle dela ut lappar så som jag och några till hade gjort i går. Eftersom ja itne va hungrig just då så blev det bara en chai latte. Efter det så gick vi lite i affärer sen så blev Sara hungrig så gick vi till mitt nya favorit cafe "Barrista", rikigt myciga stolar, där blev det en till chai latte och en brownie. Sedan kollade vi lite mera i affärer sen så åkte vi nästan hem, vi åkte ner till ekvallen och kollade på en match, sen blev det att hoppa in i bilen för att åka till eriksdalshallen för att kolla på en bajen match, självklart så vann bajen! Sen blev det hemgång och på vägen hem så skulle mamma handla så Sara och jag köpte en varisn sallad och en chipspåse att äta när vi skulle kolla på film. Det blev två Gossip Girl avsnitt. Sedan så gick Sara hem och så tog jag fram datorn och började kolla runt lite, men nu ska jag fortsätta kolla på tv. Puss och kram /Jessica
 (ska lågga in bilder när jag hittar min sladd, bluetooth saken på datorn fungerar inte).

Kommentarer
Postat av: Emilia

Fan vad najs bruden!

2008-10-26 @ 08:16:14
URL: http://freesch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0