q

Hej bloggen! Just nu sitter jag och lyssnar på den låten jag la in i förra inlägget, den är så underbar tycker jag. Aja dagen började med att ja typ försov mig i morse så ja glömde datorn hemma, men det gick bra i alla fall. Ja i skolan hände väll inte så himmla mycket... Mest det vanliga fast det var ju kul att min och Emilia grupp vann på No tävlingen! haha. Men efter att vi hade slutat skolan så träffade jag Sara så åkte vi till donken och åt mat så att vi skulle orka att gå omkring i nacka forum och dela ut lappar o så. Jag, Sara, Madde och Naddi delade ut två kartonger med lappar efter det så delade vi ut rökt lammfiol med rosmarin och vitlökssmak, haha kommer i håg precis det man sa!, efter att vi jobbat i ca 2 och en halv timme så fick vi gå och kolla lite i forum, både Madde och Nadra åkte hem fast Nadra hade åkt lite tidigare, Sara och jag kan inte kolla så mycket men jag han ändå köpa ett par jeans för 99kr från Gina tricot. Efter det så åkte mamma, pappa, Sara och jag och åt på e grekisk restaurang, riktigt gott. Sen så kom vi hem och nu sitter jag här i sängen och kollar på tv och bloggar. I morgon blir det shopping för då har jag fått mina pengar :) Som Emilia skrev tidigare också så fick vi våra engelska böcker i dag, dom verkar jäte bra för det finns olika övningar som man kan välja att göra och så är det olika svårignheter på dom också så man kan hela enkelt välja sin egna nivå, så då får vi se hur dom fungerar sen också. Men nu får ni ha det så bra så länge och så är det riktigt roligt att Emilia har börjat blogga igen! Vi får hoppas på ännuflera besökare så att det blir rekord och så massor med kommentarer! :) /Jessica

Kommentarer
Postat av: elin

ååh gillar oxå den låten. (: haha

men grymt att ni börjar blogga allt mer igen! love it! :) och snälla sluta inte att blogga, för er blogg är bäst. läser så ofta jag har tid. hur många besökare har ni i genomsnitt per dag? kram!

2008-10-24 @ 21:44:35
Postat av: naddddddie

du ska höra tears in heaven på gitarr! Aasså ngn som spelar live, fyfan det är verkligen skita bra :D visst va det synd att jag stack så tidigt? Men kul va det typ iaf, haha tiden vi va där. puss

2008-10-24 @ 22:24:02
URL: http://paddoe.blogg.se/
Postat av: Emilia

Elin: Tack vad kul att höra, vi blir så glada av folk som dig! Nej vi vill blogga hela tiden, men ibland har vi bara inte tid att ta bilder på allt vi gör. Och en stor grej i våran blogg är bilderna. Vi har runt 70 kanske, vi hade mer förut. Men vi ska få upp siffrorna igen! kram

2008-10-25 @ 09:43:07
URL: http://freesch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0