Lördag

Hej mina fina läsare! Det känns som att jag inte har bloggat på en evighet. I helgen har jag varit med corinna i alla fall. Jag sov hos henne och det var super mysigt. Jag tog inte så många bilder tyvärr för det hade vi inte tid med. Igår kväll träffade vi hmm.. Andreas Björn William Gustav Martin David och någon tjej. Sen drog alla utom tjejen och Martin hem till Björn och kollade på någon skräck film, den var faktist bra. Efter det gjorde vi inte mycket vi drog nog hem tror jag. Jag har inget minne sen skulle jag och Corinna hem till henne och vi satt på en buss i evigheter men vi var jätte duktiga på det. Kan man vara duktig på det? Nej tror inte det. Sen somnade vi nog dirkekt efter det eller vi åt lite godis. Haha sen vaknade vi vid halv tolv och åkte och hade as tråkigt med min pojkvän och björn och skulle hämta Andreas bror någonstans i ingenstans. Sen åkte vi till björn och såg någon annan film som bara var konstig. Sen är jag här nu, hemma och trött. Borde lägga ner energi på skolan men jag orkar inte. Nu ska jag nästan sova. Eller kan man göra det runt halv tio en lördag? Nej tror inte det. Hoppas att ni har en livad kväll. Juste har ni ätit några bullar idag? Det är ju bullarnas dag nämligen, jag har ätit massor. Ja, det har jag verkligen! / E

En bild på mig och Corinna

Kommentarer
Postat av: Bea

cool bild :) haft en bra lördag?

2008-10-05 @ 05:50:59
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0