HEEEELG

Hej nu är jag här hemma och har precis ätit lyxig mat. Haha, idag har jag fixat med båten och varit i hagen hela dagen och Åke hade bakat äppelpaj. Super duktig är den farbrorn. Nu ska jag hoppa in i duschen för addi ska sova här. Tror inte att han vill sova i samma säng som mig om jag luktar häst.. Hmm.. Vill han ens vara med mig? Han har nog aldrig rört en häst. Juste! Vi har ju vårat lilla föl som har kommit som tror att jag är hans mamma så han smiter under staketet ut på vägen när jag går ifrån hagen, det är jätte gulligt. Jag har en vidiofilm på det, för det var så himla kul när det blev tredje gången gilt. Jag har hittat lite andra gamla filmer jag lägger upp sen! Puss / Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0