15.46

Nu kom jag precis hem ifrån skolan, jag vet att jag skrev att jag skulle shoppa idag men det blev inte så för jag är så himla trött. Idag har jag haft jätte många lektioner känns det som, förutom att vi hade en stor håltimme på två timmar och lite mer. Så jag och jessica drog och käkade lunch på Thai någonting. Det var verkligen supergott, är nästan fortfarande mätt efter det. Känner mig inte helt sjuk heller, addi smittade mig nog igår igen. Hm, så jag orkade inte stan. Ska ta itu med lite skolarbete och sedan hoppas på att Andreas kommer hit och underhåller mig ikväll. Idag har vi haft so, det är som en vana. Vi har alltid so nu för tidne känns det som. Sen hade vi svenska och vi hade högläsning jag och Jessica, i en jätte konstig bok. Här nedan är lite bilder från lunchen. Haha inte dock så fina. Men det är för att fylla ut bloggen med lite bilder. Hoppas ni har det bra / E

Vet att vi alltid tar kort på det vi äter, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0