20.29

Kom hem för typ 20 min sen, var ju som sagt i sickla. Hittade typ inget och när jag hittar ngt finns det aldrig i min storlek! så himmla jobbigt. Men nu ska ja nog till stan på fredag, har massor av saker att köpa spciellt kläder och minst 1 väska. Just nu så duggar det ute men jag hoppas att regnvädrat snart försvinner här i från och just nu längtar jag riktigt mycket på att ta på sig sin vinterjacka, nästan så att jag går och gör det nu! Ska nog snart kolla på gossipgirl om jag får tid och ork, annars får jag väll träna mera på engelskan och göra lite på so läxan. /J

Kommentarer
Postat av: molly

sv: tack så mycket!

2008-09-09 @ 20:32:53
URL: http://mews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0