20.38 MÅNDAG

Hej bloggen nu sitter jag här igen, ska nog gå ut och ta mig lite äppelpaj på onsdagskvisten tänkte jag säga.. Innan jag upptäckte att det bara var måndag. Haha. Men jag äter hela tiden det är ganska konstigt. Måste nog sluta med det, men vafan det är ju gott. Gud vad jag snackar om konstiga saker? Men det är ju det som är så najs, för i bloggvärlden kan man ju säga vad man vill. Jag ska inte gå in i den för djupt tyvärr. Ni som köpte sofismode visst var den usel? Ni kankse inte läser den, men den var värdelös på modedelen. Men det kankse bara jag som är lite efter på den fronten. Men så klart ser man höjdpunkten på Katrin Schulman, hon är för jävla skön den donnan! Just nu ska jag nog stänga av, dansa loss till Abba framför spegeln och sedan kliva in i duschen ( Nu sa jag det igen, bara rätt ut. Det jag brukar göra) Underbart! Sen ska jag träna på mina förbaskade Engelska glosor. Haha. Vi hörs. Ciao / E

Men den här går alltid att köra på, vilket tillfälle det än är. Det gör jag, alltid.
You are the dancing queen, young and sweet, only seventeen
Dancing queen, feel the beat from the tambourine
You can dance, you can jive, having the time of your life
See that girl, watch that scene, dig in the dancing queen



Kommentarer
Postat av: jennifer&julia

jättefin blogg! (:

2008-09-08 @ 20:51:59
URL: http://julifer.blogg.se/
Postat av: nikki

nej vad gulligt , går du på kör ? ;d

2008-09-08 @ 21:39:59
Postat av: Emilia

Haha ja :)

2008-09-09 @ 06:43:25
URL: http://freesch.blogg.se/
Postat av: denice

du är så söt emilia

2008-09-09 @ 18:45:11
URL: http://dkn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0