Äntligen Fredag!

Just nu gör jag ingenting jag har jätte tråkigt, sitter och har haft håltimme och rast i två timmar. Men snart börjar min so lektion så det blir nog lite roligare. Idag var det hundmat som bjöds i våran skola. Inte så gott. Idag har jag inga planer alls, jag vill göra massa saker men jag vet inte vad jag ska hitta på. Ska hämta min lillebror på fritis. Sen passa han ett tag troligen för att pappa spelar golf. Vill att Andreas ska sova hos mig men har har utegångsförbud, sen skulle ja på någon fest. Men jag köper hem lite godis sen myser jag ensam. Utan någon annan i min säng inatt. Helt sämst. Jessica är sur idag lite. Om jag kikar lite på henne just nu sitter hon och töntar sig på facebook. Juste idag hade vi engelska, full pott på förhöret. Men det var grymt konstigt, våran nya lärare är as skön. Ingen tycker det utom jag, det är nog tydligen så man får höga poäng. Bli vän med lärarna. Nu luktar det rök i klassrummet, nej jag måste kolla på kläder nu på datan. Ha en trevlig fredag nu / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0