Äntligen Fredag!

Godmorgon, hade inte så mycket att göra så jag kunde skriva lite till er. Igår han jag tyvärr inte plugga. Myste bara med min kung! Mamma har annars damp på en av mina lärare. Ska typ ringa till rektorn för att hon är dum mot mig och jessica. Hm, rätt åt henne. Igår åkte addi hem vid tio/elva kommer inte ihåg. Sjukt mörkt var det ute, såg ingenting. Förutom en jätte stor padda som tog upp halva trottoaren. Idag ska han sova hos mig, inte paddan utan addi. Haha. Annars ska jag åka till stan med Jessica och kankse en tjej som heter Denise. Bor här vid mig och går i våran skola, as söt tjej! Vi ska kolla runt lite. Jätte mysigt. Abba låtarna är fortfarande i mitt huvud.. Hm. Ska till skolan snart, bilden tagen igår. / E


You are the dancing queen, young and sweet, only seventeen
Dancing queen, feel the beat from the tambourine
You can dance, you can jive, having the time of your life
See that girl, watch that scene, dig in the dancing queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0