Äntligen

  
Min dator har krånglat lite så jag ahr inte kommit in på internet, men nu har jag ny internet sladd så nu ska det funka!
I dag var det ju skola som valigt, inte så roligt faktist menändå skönt att sluta tidigt. Riktigt tråkigt väder i morse och senare på dagen blev det mycket bättre med soooool!

Har kommit hem för ett tag sedan, var i mölnvik och kollade nya kicks med Sara. Köpte faktist en bok också, gossip girl "älskar, älskar inte". När jag kom hem så sa mamma att hon hade köpt massa saker åt mig, så jag fick en halsduk och träning saker (med två gummiband man kan träna armar och ben med. Precis när jag hade kollat på allt ringer pappa och frågar om jag vill ha nya handbollsskor så det blir att åka till mölnvik igen men min underbara moppe.

Nu måste jag ta och göra klart min spanska läxa, sen blir det lite träning och kanske lite bokläsning innan man går och lägger sig. /J

P.s har precis hittat min sladd så nu kan jag ladda upp bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0