Behov av prylar

Nu sitter jag här i mitt rum och har det jätte tråkigt i sällskap med engelska glosorna. Hm. Håller på att leta en keps som jag ska köpa. Det är jätte svårt att välja. Plus att jag inte är så råd för jag har en stor vill ha lista. Man kan ju inte köpa allt man vill ha liksom. Men just nu är det. Det är väl dom sakerna som kostar mest. Men sen vill man ju ha små saker som kläder och smink och annat smått inför hösten. Shit, det här kommer nog inte gå. Men det måste det! / E
Jeans: 1000:-
Keps: 499:-
Jeans: 500:-
Klippa&Färga håret ca: 1000:-
Canada goose jacka ca: 5000:-
Prada mobil telefon ca: 2000 - 4000:-

Kommentarer
Postat av: Anonym

emilia, du skriver hur mkt allt kosta för att SKRYTA! du kommer fan heller inte få ngt utav det där.

2008-09-10 @ 16:14:57
Postat av: Emilia

Allt är ju dyrt, men jag har ju inte skrivit att jag kommer få allt? Okej, någon gång måste man ju köpa nya jeans och sådär. Skriv vem du är så kan vi ta det du och jag :) Jag skriver inte för att skryta, jag skriver det jag VILL ha. Skriver själv i inlägget att jag inte har RÅD. och att man inte kan köpa allt man vill ha.

2008-09-10 @ 17:39:21
URL: http://freesch.blogg.se/
Postat av: Anonym

ett tips köp inte prada mobilen, man betalar typ flera tusen för märket, den har inte ens mp3.

2008-09-10 @ 21:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0