Blogg från skolan

Hejsan sötnosar nu har vi som sagt håltimme men på min data är det musik som gäller före bloggande. Haha. Idag har vi haft svenska och engelska. På engelskan fick jag ett halvt poäng fel.. Hihi jag vill inte skrya men det var najs för jag hade typ inte tränat något. Hon sa: nu ska vi ha glosor. Ingen fattade något, men vi fick kämpa.. Nu har vi håltimme sen är det lunch. Hoppas det är gott, för jag är sjukt hungrig. Idag har vi sedan so, sen slutar vi för no lektionen blev inställd. Tro inte att vi har det hela tiden. För den håltimmen som är nu, är med på schemat. Men nu ska jag lyssna på musik och äta lite godis jag har i väskan. Hoppas inte jessica ser, för hon är gluffo! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0